proresto 1/2013

proreston tarkastelussa kahvilabisnes. Kannattavan kahvilabisneksen rakentamisessa ei ole oikotietä onneen: kahvila tarvitsee vahvan brändin toimiakseen. Käymme läpi ravintolakeittiön suunnittelun kulmakiviä. Puhtaanapidon toiminnallisuuteen ja hygieniaan kytkeytyvät vaatimukset ovat eittämättä yksi tärkeimmistä suunnitelua määrittävistä lähtökohdista. Toimittajamme kyselee myös miksi poroa syödään niin kitsaasti? Onko syy etelän ihmisissä vaiko Lapin poromiehissä?

6 Kahvilabisneksessä vahva brändi on enemmän kuin puoli voittoa
12 Minidonitsi starttasi Rautatieasemalla
16 Vihreää kulmaa keittiöön
24 Keittola, ruokala, ravintola
28 Melu kuriin keittiössä
30 Puhtaus on yhä puoli ruokaa
42 Poroa sarvista