proresto 2/2016

proreston tarkastelussa kahvikulttuurin kolmas aalto. La Torrefazionen Jens Hampfin ja Picnic Yhtiöiden toimitusjohtajan Ann Wahlroos-Jaakkolan tavoitteena on luoda kahvilaketju, jossa kahvin laatua, moniulotteisuutta ja kulinaristista arvoa korostetaan. Kerromme myös miten noutoruokamaailman kysyntä ja tarjonta on vuosien varrella kehittynyt sekä pohdimme mobiilimaksamisen hyviä ja huonoja puolia. Toimittajamme kysyy sommelier Samuil Angelovilta kuinka hyvä ja myyvä viinilista suunnitellaan. Lehdessä aiheina myös muun muassa toimivat työvaatteet, uudet palvelukonseptit raaka-aine- ja ruokatoimituksiin sekä Gastro Helsinki 2016 messukatsaus.

8 La Torrefazione tähtää kansalliseksi kahvilaketjuksi Picnicin siipien suojissa
18 Uusia palvelukonsepteja raaka-aine- ja ruokatoimituksiin
26 Sähköinen raha on halpaa ja nopeaa
30 Toimiva työvaate korostaa brändiä ja piristää päivää
36 Nyt suunnitellaan viinilista!
40 Räätälöinti ja ympäristötietoisuus nostavat noutoruokaa
44 Gastro Helsinki 2016